Balakrishna, 2 crore değerinde sofistike bir Porsche ile Daaku Maharaaj besteci Thaman S'yi şaşırtıyor; Resimleri gör

Aktör Balakrishna, son filmi Daaku Maharaaj'ın başarısından sonra müzik bestecisi Thaman için bir sürpriz oldu. Oyuncu müzisyene şık bir otomobil verdi, Porsche Cayenne modellerinden biri takdirini göstermek için. (Ayrıca okuyun: Urvashi Rautela, Dabidi Dibidi'nin eleştirisini değerlendirmenin “zor” olduğunu söylüyor: “Bunda yanlış bir şey yok”))


Balakrishna, Thaman'ı Haydarabad'daki sofistike armağanla şaşırttı.
Balakrishna'nın Thaman için Hediyesi


Balakrishna'nın ekibi, onun resimlerini yayınlamak ve Thaman'ı bir buket çiçek sürpriz etmek için X'e (eski adıyla Twitter) gitti: “#Nandamuribalakrishna Garu, sansasyonel @mushaman'ı büyük bir Porsche ile takdir etmesi olarak şaşırtıyor!”

Resimler, Balakrishna'nın armağanı ve nimetini kabul ettiğinde Thaman'ın geniş gülümsediğini gösteriyor. Otomobilin modeli postanede belirtilmese de, Cayenne'nin modellerinden birine benziyor. HT Auto'ya göre, 2018'de başlatılan model £1.27 ila £Delhi'de 1.93 crore Onroad. Cardekho son fiyatını arasındaydı. £1.42 crore ve £Delhi'de 2 crore.

Balakrishna ile Thaman filmi


Balakrishna kısa süre önce Daaku Maharaaj'da Bobby Kolli yönetiminde oynadı ve Naga Vamsi tarafından Sitara Entertainment tarafından üretildi. Bobby Deol, Shraddha Srinath, Pragya Jaiswal ve Urvashi Rautela'nın da derlendiği film £Dünya çapında 125 crore.

Daaku Maharaaj, Sankranthi için serbest bırakıldı ve teknik inceliği için takdir edildi. Thaman ayrıca filmdeki müzik ve Haberin Detayları noktaları için iyi incelemeler aldı. Oyun değiştirici ve Sankranthiki Vasthunam'a karşı yarıştı, ancak Balakrishna'nın 2021'de yayınlanmasından bu yana rol aldı.

Dabidi Dibidi etrafında tartışmalar


Daaku Maharaaj iyi karşılanırken, Dabidi Dibidi şarkısı önemli bir konuşma konusu haline geldi. Balakrishna ve Urvashi ile Skhar Üstat'ın koreografisi uygunsuz Master -Master -choreografi için çağrıldı.

Yakın zamanda Hollywood muhabiri Hindistan ile konuşan Urvashi, “Provalar sırasında her şey pürüzsüz ve kontrol altındaydı. Ama dürüst olmak gerekirse her şey aniden oldu ki, insanların neden koreografi hakkında bu şekilde konuştuğunu yargılamak zordu. Bu şekilde alacağını bilmiyorduk çünkü provalar sırasında her şey planlandığı gibi gitti. “