Kalp Hırsızı
Member
Ooru Peru Bhairavakona İncelemesi: Vi Anand'ın korku komedisi Ooru Peru Bhairavakona bu Cuma sinemalarda. Başrollerde Sundeep Kishan, Varsha Bollema, Kavya Thapar ve Harsha Chemudu'nun yer aldığı film, eğer kendinizi kaptırırsanız M Night Shyamalan'dan çok Disney'e benziyor. Film, hikayeyi yönlendiren derin bir metafora sahip gibi görünse de kendisini hiçbir zaman önemseyecek kadar ciddiye almıyor. (Ayrıca Okuyun: Akansha Ranjan Kapoor ile Röportaj: Sahip olduğum her arkadaşım bir Güney filmi almaya çalışıyor çünkü çok iyi gidiyorlar)
Sundeep Kishan, Ooru Peru Bhairavakona'dan bir fotoğrafta
Ooru Peru Bhairavakona hikayesi
Basava (Sundeep) ve arkadaşı John (Harsha) değerli mücevherleri çaldılar ve kaçıyorlar. Onlar hırsız değiller ama yolda aldıkları Geetha (Kavya) olabilir. Kader kadar incelikli bir şeyin ötesinde, ateşböceklerinin parlak bir şekilde aydınlattığı bir yol onları Bhairavakona adlı gizemli bir yere götürür. Yaptığı şeyin bedelini ödemek zorunda olan Basava'nın asla hayal edemeyeceği bir şey için sahne hazırlandı.
Kriket heyecanını daha önce hiç olmadığı gibi, yalnızca HT'de keşfedin. Şimdi keşfedin!
Ooru Peru Bhairavakona İncelemesi
Vi Anand'ın filmografisine bakın; yenilikçi, eğlenceli ve bazen oldukça benzersiz olan ancak her zaman ilgi çekici bir filme dönüşmeyen bu harika fikirleri göreceksiniz. Ancak 2020 yapımı Disco Raja filminden farklı olarak Ooru Peru Bhairavakona, elini gösterirken izlenebilir ve ilgi çekici olmaya devam ediyor. Ancak bazen işler kontrolden çıkar. Doğrusal olmayan olay örgüsü herkes için uygun olmayabilir ancak nihai açıklama için gereklidir.
Perili konaklar bolca var
Ooru Peru Bhairavakona'nın size belli nedenlerden dolayı Disney'in Perili Köşkü'nü hatırlatacak perili bir evi var. Filmin işleyişi aynı zamanda kahramanların belki de hayatlarından korkmaları yönünde ilerliyor, ancak siz umursamayacak kadar gülmekle meşgulsünüz. Filmin ilk yarısında her şeyin ayarlanması çok zaman alıyor ve bu da sizi her şeyin nereye gittiğini merak etmenize bırakıyor. Basava'nın Bhoomi'ye (Varsha) duyduğu tek taraflı özlemi görmeye ihtiyacımız var mı diye merak ediyorlar. Görünüşe göre öyleyiz ama oradaki yol gulyabanilerden ve gizli gerçeklerden daha korkunç insanlarla dolu.
Derin metaforlar
Hatta Dr. Narappa (Vennela Kishore) kadınlardan hoşlanmadığını ifade ediyor, insanların mekanı terk etmesini engelleyen gizemli ninja savaşçıları var ya da herkesin “Peddamma” olarak adlandırdığı gizemli yaşlı bir kadın her zaman şeffaf görünmüyor Vi Anand filmi renklendiriyor niyetleri ve metaforlarıyla. Filmin gösterdiği tüm eski tarz sihrin ötesinde, aynı zamanda kendinize veya başkalarına yönelik affetmenin “sihrini” de araştırıyor. Korku, insanları (ve bazen hayaletleri) mantıksız davranmaya itiyor ve bunu da çok iyi araştırıyor. Büyük resme bakmanın sanıldığı kadar zor olmadığı ortaya çıktı.
İroni
Bu nedenle, Ooru Peru Bhairavakona'nın tüm yapboz parçaları sonunda birbirine iyi uyum sağlarken, sabrınızı sınayan şeyin filmin anlatım şekli olması ironiktir. Görüntülerin mücevher tonlarındaki çöküşünü aştığınızda, filmin yarısından çoğunda aslında ne olduğunu bilmediğinizi fark ediyorsunuz. Merkezde bir aşk hikayesi var ve ona yatırım yapmanız önemli. Ama o kadar klişe ve sıradan ki buna gerçekten inanamıyorsunuz. Basava'nın çalıntı altın takıntısı da, bunun için çok iyi bir nedeni olsa bile, zaman zaman abartılı geliyor.
Her şeyin sonunda
Ooru Peru Bhairavakona, başlangıçta hissettiği kadar karmaşık olmayan bir patlamış mısır saatidir. Raj Thota'nın sinematografisinin de yardımıyla başrol oyuncularının rollerini iyi oynamalarına yardımcı oluyor. Shekar Chandra'nın şarkıları güzel ama Nijame Ne Chebutunna bu kadar akılda kalıcı bir şarkı olsa bile gereksiz görünüyorlar. Bhairavakona'nın geçmişi ilgi çekici olsa da film daha iyi olabilirdi. Bahsetmiyorum bile, daha da kampçı!
Eğlence! Eğlence! Eğlence!
Takip etmek için tıklayın WhatsApp kanalı
Günlük dedikodu, film, program ve ünlü güncelleme dozunuz tek bir yerde
Sundeep Kishan, Ooru Peru Bhairavakona'dan bir fotoğrafta
Ooru Peru Bhairavakona hikayesi
Basava (Sundeep) ve arkadaşı John (Harsha) değerli mücevherleri çaldılar ve kaçıyorlar. Onlar hırsız değiller ama yolda aldıkları Geetha (Kavya) olabilir. Kader kadar incelikli bir şeyin ötesinde, ateşböceklerinin parlak bir şekilde aydınlattığı bir yol onları Bhairavakona adlı gizemli bir yere götürür. Yaptığı şeyin bedelini ödemek zorunda olan Basava'nın asla hayal edemeyeceği bir şey için sahne hazırlandı.
Kriket heyecanını daha önce hiç olmadığı gibi, yalnızca HT'de keşfedin. Şimdi keşfedin!
Ooru Peru Bhairavakona İncelemesi
Vi Anand'ın filmografisine bakın; yenilikçi, eğlenceli ve bazen oldukça benzersiz olan ancak her zaman ilgi çekici bir filme dönüşmeyen bu harika fikirleri göreceksiniz. Ancak 2020 yapımı Disco Raja filminden farklı olarak Ooru Peru Bhairavakona, elini gösterirken izlenebilir ve ilgi çekici olmaya devam ediyor. Ancak bazen işler kontrolden çıkar. Doğrusal olmayan olay örgüsü herkes için uygun olmayabilir ancak nihai açıklama için gereklidir.
Perili konaklar bolca var
Ooru Peru Bhairavakona'nın size belli nedenlerden dolayı Disney'in Perili Köşkü'nü hatırlatacak perili bir evi var. Filmin işleyişi aynı zamanda kahramanların belki de hayatlarından korkmaları yönünde ilerliyor, ancak siz umursamayacak kadar gülmekle meşgulsünüz. Filmin ilk yarısında her şeyin ayarlanması çok zaman alıyor ve bu da sizi her şeyin nereye gittiğini merak etmenize bırakıyor. Basava'nın Bhoomi'ye (Varsha) duyduğu tek taraflı özlemi görmeye ihtiyacımız var mı diye merak ediyorlar. Görünüşe göre öyleyiz ama oradaki yol gulyabanilerden ve gizli gerçeklerden daha korkunç insanlarla dolu.
Derin metaforlar
Hatta Dr. Narappa (Vennela Kishore) kadınlardan hoşlanmadığını ifade ediyor, insanların mekanı terk etmesini engelleyen gizemli ninja savaşçıları var ya da herkesin “Peddamma” olarak adlandırdığı gizemli yaşlı bir kadın her zaman şeffaf görünmüyor Vi Anand filmi renklendiriyor niyetleri ve metaforlarıyla. Filmin gösterdiği tüm eski tarz sihrin ötesinde, aynı zamanda kendinize veya başkalarına yönelik affetmenin “sihrini” de araştırıyor. Korku, insanları (ve bazen hayaletleri) mantıksız davranmaya itiyor ve bunu da çok iyi araştırıyor. Büyük resme bakmanın sanıldığı kadar zor olmadığı ortaya çıktı.
İroni
Bu nedenle, Ooru Peru Bhairavakona'nın tüm yapboz parçaları sonunda birbirine iyi uyum sağlarken, sabrınızı sınayan şeyin filmin anlatım şekli olması ironiktir. Görüntülerin mücevher tonlarındaki çöküşünü aştığınızda, filmin yarısından çoğunda aslında ne olduğunu bilmediğinizi fark ediyorsunuz. Merkezde bir aşk hikayesi var ve ona yatırım yapmanız önemli. Ama o kadar klişe ve sıradan ki buna gerçekten inanamıyorsunuz. Basava'nın çalıntı altın takıntısı da, bunun için çok iyi bir nedeni olsa bile, zaman zaman abartılı geliyor.
Her şeyin sonunda
Ooru Peru Bhairavakona, başlangıçta hissettiği kadar karmaşık olmayan bir patlamış mısır saatidir. Raj Thota'nın sinematografisinin de yardımıyla başrol oyuncularının rollerini iyi oynamalarına yardımcı oluyor. Shekar Chandra'nın şarkıları güzel ama Nijame Ne Chebutunna bu kadar akılda kalıcı bir şarkı olsa bile gereksiz görünüyorlar. Bhairavakona'nın geçmişi ilgi çekici olsa da film daha iyi olabilirdi. Bahsetmiyorum bile, daha da kampçı!
Eğlence! Eğlence! Eğlence!