Tandel Film İncelemesi: Naga Chaitanya Komutanlığı'nın bir aşk hikayesi görevi gören filmi; Aksi takdirde durak

Tandel Film İncelemesi: Tarywood'un onu sıcak ve odak dışı kılan bir aşk hikayesi elde ettiği bir süredir. Chandoo Mondeti Naga Chaitanya ve Sai Pallavi yıldızı Thandel karışık bir çanta, ama aşk hikayesi açısından suçlayamazsınız. Film iyi başlıyor, ama neyse ki vakfını tekrar buluyor. (Ayrıca okuyun: Naga Chaitanya ona Sobhita Dhulipala olarak tepki verir ve sonunda Thandel'in serbest bırakılmasından sonra sakalı traş eder)


Tandel Film İncelemesi: Naga Chaitanya ve Sai Pallavi, filmin Chandoo Mondeti tarafından yönetiliyor.
Thandel film tarihi


Raju (Chaitanya) ve bujji thalli (sevgili kişi) Satya (Pallavi) geleceği hayal eden çocuklar. Tek sorun? Andhra Pradesh'teki Srikakulam yakınlarındaki Matchilesam'dan geldikleri için Raju, Gujarat yakınlarında yılda 9 ay balık tutan bir balıkçı. Nadir telefon görüşmeleri, deniz fenerinde, eve geldiğinde diğerinin kollarında uykuya daldığı anlamına gelen bir bayrak. Raju ve Satya her dakika sayar. Ancak kırık bir vaat ve yanlış giden bir balıkçılık onu parçalamakla tehdit ediyor.

Tandel Film İncelemesi


Tandel, Srikaculam ve Vizianagaram'dan 22 balıkçı, yanlışlıkla sularına girdikten sonra 13 ay boyunca Pakistan'da tutuklandığı gerçek bir olaya dayanıyor. Chandoo olayı alır ve filmi çalıştırmak ve çalıştırmak için bir tutam milliyetçilik ve bir çorba kaşığı romantizm ekler. Tandel, ana çift arasındaki sevgiye odaklandığı sürece çalışır; Karaçi Orta Hapishanesinde balıkçıların zamanına odaklandığında durur. Filmin başında, dramanın başladığı bir başlık kartında söylüyor, mantık sona eriyor. Ve yönetmen bunu iyi yapıyor.


Naga Chaitanya'nın performansı


Chaitanya, filmdeki Thandel (gemi kaptanı) başlığını oynuyor ve rakam ona dişlerini içine sokma fırsatı veriyor. Parçayı sadece tabaklanmış cilt, saptırılmış saç ve Bart ve ark. Ayrıca onunla bir duyarlılık getiriyor. Filmin sonunda Raju'nun yürek parçalayıcı bir şey öğrendiğinde bir sahne var. Göğsünü yapıştırır, kalbini bağırır ve yapılması gerekenleri yapmaya karar verir ve Chaitanya her şeyi güvenilir hale getirir. Filmin zayıf yönleri sırasında da çektiği performansı da. Ve Devi Sri Prasad'ın müziğini, özellikle de Bujji Thalli şarkısını desteklemek için.

Ne işe yaramaz


Garip bir şekilde, Pallavi Chaitanya'nın göründüğü yerde duruyor. Sevgilisi için özlem duyduğu sahnelerde, mutluluğu koyarken abartılır. Başlangıçta o kadar melodramatik ki, neredeyse manik pixie rüya kızı gibi görünüyor. Neyse ki, hikaye hızını bulur bulmaz ve insanların ondan beklediklerini teslim etmez performansı dengelenir.

Raju ve Karaçi'de mücadele etmek zorunda olan adamlarının sahneleri, özellikle Hindistan'ı provokasyon yapmadan sevmeyen Pakistan mahkumunda zorlanmış hissediyor. Bürokrasi ve Sushila Swaraj (Sushma Swarajs muadili) ile sahneler gerekli aciliyeti aktarmaz. Önde gelen çiftin Srikakulam'ın çok daha fazla çalışması gerekiyordu. Diyalogla mücadele etmek zorunda kaldığınızda, destekleyici karakterler ihtiyaç duyduğu rahat kolaylıktan bahsediyor.

Sonuç olarak


2016, Sarabjit'in Hintçe filminde olduğu gibi, kendinizi konuya derinlemesine daldıran ciddi veya mantıklı bir film bekliyorsanız bu sizin için değil. Tandel, sadece ana karakterlere yatırım yapmak ve aşkınızı kazanmak istiyorsanız işe yarayan havadar bir romantik dramadır. Daha iyi olabilir mi? Kesinlikle. Ancak Chaitanya'nın bir süredir aradığı zafer olabilir.